×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه گاز در گیلان نشت یابی شد

 

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی بیش از ۷ هزار و ۱۰۰کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در سه ماه اول سال جاری در استان خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: این نشت یابی ها در ۱۷ شهر استان صورت پذیرفته است و معادل ۲۹ درصد کل خطوط گاز در استان می باشد.

وی با اعلام این موضوع که میزان نشت یابی صورت گرفته در بهار امسال یک رکورد محسوب می شود گفت: شرکت گاز تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات خود انجام می دهد و در همین راستا علاوه بر نشت یابی صورت گرفته از شبکه ها، بیش از ۱۷۲ هزار انشعاب و ۵۷ ایستگاه گاز را در سه ماه اول امسال مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

مهندس اکبر با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان اظهار داشت: این شرکت مسئول تأمین امنیت تأسیسات گاز تا درب منازل مشترکین می باشد و هیچگونه مسئولیتی در قبال تجهیزات گازی مانند بخاری، پکیج، اجاق گاز، آبگرمکن و …. در داخل خانه ها ندارد فلذا مشترکین گرامی باید با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد سبب افزایش سطح ایمنی مصرف گاز در منازل خود شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.