×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سیستم قرائت از راه دور جایگاه های CNG راه اندازی شد

پروژه تهیه و راه اندازی سیستم قرائت از راه دور جایگاه های CNG با هدف نظارت و کنترل بیشتر مصرف جایگاه ها راه اندازی شد.

 

به گزارش گیلان پیام،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه از ابتدای سال ۹۶ با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال برای ۹۴ جایگاه استان گیلان آغاز شد و عملیات اجرایی پروژه پس از ۲۷۰ روز در موعد مقرر به اتمام رسید.

مهندس اکبر ادامه داد: این سیستم در مرحله بعد بصورت آزمایشی مورد راستی آزمایی قرار گرفت و هم اکنون برای کلیه شهرستان های استان راه اندازی شده و مصارف روزانه جایگاه ها را مورد پایش قرار می دهد.

وی با بیان این موضوع که سیستم قرائت از راه دور جایگاه های CNG بر اساس استاندارد های مناطق پرخطر گاز طراحی شده گفت: تجهیزات این پروژه تماما بر اساس دانش فنی داخلی طراحی و ساخته شده و امکان استفاده از بستر اینترنت امن همراه اول APN را بعنوان اولین شرکت در سطح استان گیلان فراهم نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از دیگر مزایای این طرح را استفاده از تجهیزات استاندارد و معتبر، به حداقل رسیدن دوره خرابی تجهیزات اندازه گیری و دقیق بودن محاسبات حجم مصرف گاز، به حداقل رسیدن امکان دستکاری تجهیزات اندازه گیری با توجه به پایش مصرف روزانه، قابلیت اتصال به سامانه های Biling و MSH مشترکین و پایش کلیه پارامترها نظیر دما، فشار، مصرف، فلوی جریان، میزان باتری دستگاه، برق و ….. عنوان نمود.

مهندس اکبر در پایان با اشاره به اینکه این سیستم بومی برطرف کننده تمامی نیازهای شرکت های گاز استانی می باشد گفت: و با استفاده از آن می توان کنتورخوانی حضوری را بطور کامل حذف و صورتحساب را آنلاین و از راه دور تولید نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.