×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت روز اصناف:  بازاریان و اصناف، قلب اقتصاد کشور هستند

 

اولین روز از تیرماه به نام “روز ملی اصناف” نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است…

 

به  گزارش گیلان پیام، پیام فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت روز اصناف:اولین روز از تیرماه به نام “روز ملی اصناف” نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.

نبض هماهنگ اقتصاد و بازار در پویایی وتحرک اقتصادی، همواره در قلمرو اصناف پرتلاش اتفاق می افتد و هرگاه قلب بازار به درستی بتپد، سمفونی اقتصاد کشور شنیدنی و جذاب خواهد شد. لذا بازاریان و اصناف، قلب اقتصاد کشور هستند.

با هدف ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این زحمت کشان واقعی عرصه های کار و تلاش بدینوسیله این روز ارزشمند را که تبلور تلاشهای صادقانه همه خادمان مخلص به این ملت و نظام اسلامی می باشد، بهانه قرار داده و به جامعه بزرگ اصناف تبریک عرض نموده، از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق را مسئلت می نمایم.

امید است درسالی که بفرموده مقام معظم رهبری “سال حمایت از کالای ایرانی” نام نهاده شده، با گسترش تعاملات صنفی موجبات رونق هر چه بیشتر فضای اقتصادی استان گیلان در جهت بالندگی و رشد سرمایه گذاری در این بخش را فراهم نماییم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.