×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
یکی از این مباحث برای عرضه محصولات ما وجود زنجیره تولیدات است

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : گرفتن اراضی شهرک صنعتی لوشان و دریافت مجوز شهرک صنعتی سفید رود رشت از جمله حمایت ها ی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی بوده است .

 

 

به گزارش گیلان پیام ، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص برنامه های مدنظر در راستای بازاریابی تولیدات گفت : یکی از مسایل ما برند سازی است که با بازاریابی درارتباط است . واحدهای صنعتی که عمدتا کوچک و متوسط هستند معمولا دارای برندهای خیلی شناخته شده نیستند. از سال گذشته و امسال شهرک های صنعتی برنامه هایی دراین راستا دارد تا تولید کنندگان بتوانند با برند سازی محصولات باکیفیت تولید کنند و این باعث استقبال بیشتر مردم از این محصولات می شود .

وی در ادامه افزود :  یکی از این مباحث برای عرضه محصولات ما وجود زنجیره تولیدات است. ما درحال شناسایی خوشه های صنعتی دراستان هستیم . الان خوشه زیتون برنج و کلوچه راشناسایی کردیم و برای خوشه شیلات در حال مطالعه هستیم.

شهیدی بیان داشت : اینها یک زنجیره را تشکیل می دهند که می توانند از ابتدا تا انتها که محصول به بازارمی اید چالش ها و فرصتهای پیش روی آنها قابل شناسایی است و ما هم می توانیم کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در خصوص حمایت از تولیدات صنایع کوچک در سال حمایت از کالای ایرانی بیان داشت : ما سعی داریم که اگر خود شرکت نیاز به خرید محصولی دارد از تولیدات همین شهرکهای صنعتی تامین شود و برای اینکه محصولات تولید شهرکهای صنعیت رادر داخل و خارج از کشور بشناسانیم ۵۰ درصد از هزینه برپایی نمایشگاه ها را به واحد صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه پرداخت می کنیم به شرطی که تشخیص داده شود این تور و نمایشگاه مناسب حضور این واحد صنعتی تولیدی است.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در جهت حل مشکلات صنعتگران و افزایش رونق در تولید گفت : نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی حمایتهای زیادی را در عرصه های مختلف به ویژه صنعت استان داشته اند که منجر به نتایح مثبتی شده است .

وی افزود : دریافت بودجه های دولتی ، خدمت رسانی مناسب دستگاههای خدماتی آب و بر ق و گاز ، دریافت اراضی ملی مورد نیاز برای شهرکها و نواحی صنعتی و اخد مجوز های لازم که نتیجه اش گرفتن اراضی شهرک صنعتی لوشان برای ایجاد پتروشیمی و دریافت مجوز شهرک صنعتی سفید رود رشت  از جمله این حمایت ها با کمک نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی بوده است ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.