×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیش زمینه حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکننده داخلی

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : باید همه با هم در جهت رشد تولید ملی هر اقدامی که در توان داریم را انجام دهیم .

 

به گزارش گیلان پیام ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی مفهوم چند وجهی دارد همان طور که رهبر معظم انقلاب آن را تبیین کردند این موضوع محدود و منحصر به مردم نیست.

وی با تاکید بر اینکه پیش زمینه حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکننده داخلی است، گفت: قطعا اگر تولید در کشور به صرفه نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد، مردم تمایلی به استفاده از کالای ایرانی ندارند.

احمد علی شهیدی بیان داشت : تاکید بر مصرف کالای ایرانی ، فقط توصیه ای برای مصرف کنندگان نیست . بلکه تولید کننده هم باید با ارائه کیفیت برتر و قیمت پایین تر ، اجاره ندهد که مشتریان به کالای خارجی تمایل پیدا کنند .

وی در ادامه افزود :  تولید کننده باید مصرف کننده را محترم بشمارد و کالای مرغوب به اوبدهد و مصرف کننده هم باید تا جنس ایرانی هست ، جنس خارجی نخرد .

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : باید قبل از تشویق مردم به خرید کالای داخلی پیش‌نیاز حمایت از تولیدکننده داخلی برای تولید کالای باکیفیت و با قیمتی مناسب را فراهم کرد، باید همه با هم در جهت رشد تولید ملی هر اقدامی که در توان داریم را انجام  دهیم ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.