×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
هم‌زمان با ماه مبارک رمضان: ۲۵۰ یتیم مهمان سفره افطار نیکوکار گیلانی شدند

 

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در اطعام نیازمندان بخشی از اقدامات این حوزه در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

 

به گزارش گیلان پیام، محمدرضا جواد زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گیلان ضمن تأکید بر همدلی و همراهی بیش‌ازپیش نیکوکاران با نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: در حال حاضر پنج هزار یتیم و هفت هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند که توسط ۲۵ هزار نیکوکار حمایت می‌شوند و ۱۰ هزار فرزند محسنین فاقد حامی هم در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

 وی با ابراز خرسندی از اینکه خیران گیلانی همواره در کمک به ایتام و نیازمندان و برپایی سفره‌های افطاری پیشتاز بوده‌اند افزود: سال گذشته با مشارکت نیکوکاران، استان گیلان مقام نخست کشوری را در برپایی سفره‌های افطاری کسب کرد.

جواد زاده برپایی ۱۵۰ سفره افطاری با مشارکت خیران در استان، توزیع پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، اهداء هزار سبد غذایی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را ازجمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: اجرای برنامه شوق دیدار و ملاقات گروهی و انفرادی ۸۰۰ نفر از حامیان با ایتام، جذب سه هزار حامی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

وی با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در برپایی سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان برای ایتام و نیازمندان، تصریح کرد: هم‌زمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان، ۲۵۰ نفر از ایتام و مادران تحت حمایت کمیته امداد گیلان مهمان ضیافت افطار یکی از نیکوکاران گیلانی شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان افزود: این نیکوکار گران‌قدر که حتی حاضر نشد نامش فاش شود علاوه بر برپایی سفره اطعام ، ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم برای تهیه سبد کالای ۶۳ خانواده ایتام اهداء کرده است.

جواد زاده بابیان اینکه صد درصد هزینه‌های مربوط به اکرام و برپایی سفره‌های افطاری توسط خود خیران تأمین می‌شود اظهار کرد:‌مشکلاتی نظیر مسکن،‌ پوشاک،‌ تغذیه،‌ مسائل آموزشی و بهداشتی هم از مواردی است که اقشار آسیب‌پذیر در آن به‌شدت نیازمند مساعدت دستگاه‌ها و خیران هستند.

وی به هفته اطعام و اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود : هفته اطعام و اکرام ایتام از ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) تا سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) نام‌گذاری شده است که نیکوکاران در این هفته می‌توانند علاوه بر برپایی سفره‌های اطعام در رفع دیگر مشکلات ایتام و نیازمندان هم مشارکت کنند .

جواد زاده بابیان اینکه هر نیکوکار با پرداخت ۵۰هزار تومان می‌تواند حمایت یک یتیم یا فرزند محسنین را به عهده بگیرد گفت : کمک به نیازمندان و ایتام فقط مختص ماه مبارک رمضان نیست و محرومان در همه ایام سال نیازمند مساعدت نیکوکاران هستند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.