×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر کلنگ اجرای عملیات آبرسانی به شهر آستارا به زمین خورد

 

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، امام جمعه شهرستان ، مدیرعامل آبفای گیلان و جمع کثیری از مسئولین استانی و شهروندان طی مراسمی کلنگ اجرای عملیات آبرسانی به شهر آستارا به زمین خورد .

 

به گزارش گیلان پیام، در این مراسم سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به محدودیت منابع آب و افزایش جمعیت ، تأمین آب بهداشتی را از چالش های اساسی در آینده دانست و افزود: باید در بخش مدیریت مصرف و تقاضا ، منابع آبی را در نظر گرفت.

وی در ادامه افزود: در استان گیلان ۸ طرح آبرسانی و ۱۱ طرح فاضلاب در دست اجراست که برای تکمیل طرح آبرسانی آستارا بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان و تکمیل طرح فاضلاب این شهر بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد.

مدیرعامل آبفای گیلان با برشمردن طرحهای بلند مدت تأمین آب آستارا تصریح کرد: طرحهای کوتاه مدت نیز برای رفع نیازهای مردم در حال اجراست که عملیات بخشی از پروژه رینگ آبرسانی به شهر آستارا از اهم آن بوده و با بهره برداری از این پروژه تا پایان سالجاری مشکل تأمین فشار آب منطقه مرتفع خواهد شد.

سپس دکتر داداشی نماینده مردم شریف آستارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیریهای مجدانه، آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلاب قرار گرفت و جهت رفع مشکلات این حوزه ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافت که امید است با افتتاح این پروژه خدمات صادقانه ای ارائه شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.