×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت خواستار رفع نواقص ایمنی حریق در سه بیمارستان و شعب سه بانک مستقر در شهر رشت

طی بازدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت؛ شهردار رشت خواستار رفع نواقص ایمنی حریق در سه بیمارستان و شعب سه بانک مستقر در شهر رشت شد.

به گزارش گیلان پیام ، دکتر مسعود نصرتی طی نامه های جداگانه، نواقص ایمنی حریق احصا شده از بازدیدهای سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت از سه بیمارستان و شعب سه بانک مستقر در شهر رشت را به اطلاع روسای آن ها رساند.

پیرو بازدیدهای ایمنی که از سوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از بیمارستان های الزهرا(س)، ۱۷ شهریور و رازی رشت و همینطور شعب بانک صادرات، بانک ملی و بانک ملت استان گیلان صورت گرفته، شهردار رشت فهرست نواقص ایمنی حریق ساختمان های فوق را به روسای این اماکن اطلاع داد و رفع آن ها در کوتاهترین زمان ممکن و اطلاع از نتیجه اقدامات به شهرداری را خواستار شد.

طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، اتخاذ تدابیر موثر و اقدام لازم برای حفظ شهر از خطر حریق و نیز حفاظت از جان و مال شهروندان و حراست از سرمایه های ملی بر عهده شهرداری و سازمان آتش نشانی است. بر همین اساس، با توجه به مصوبه هیات وزیران در ارتباط با سند آسیب شناسی کلانشهرها در بخش آتش نشانی و ایمنی و در راستای اجرای مصوبه شورای فنی استان گیلان مبنی بر بررسی وضعیت ایمنی ساختمان های بخش دولتی و عمومی، سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نسبت به بازدید ایمنی ساختمان های فوق اقدام کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.