×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم تجلیل از منتخبین مسابقه معماری بیستمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان گیلان

مراسم تجلیل از منتخبین مسابقه معماری  بیستمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان گیلان  در محل اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

به گزارش  گیلان پیام،آئین تجلیل از منتخبین مسابقه معماری بیستمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان گیلان با حضور مهندس مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان،اساتید دانشگاه و منتخبین این مسابقه برگزار شدوبا اهدای لوح تقدیر و تندیس مسابقه از منتخبین تجلیل بعمل آمد.

مهندس مقدم در این جلسه  ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی مردم در آزاد سازی خرمشهر ستودنی است.

وی هدف از برگزاری مسابقه معماری را خاطر نشان و تصریح نمود: اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای ایجاد پویایی در معماری مدارس و ارتقاء سطح کیفی و کمی آن و طراحی مدارس با رویکرد نوین، اقدام به برگزاری مسابقه ای با همین عنوان نموده است.

مهندس مقدم با بیان اینکه هرکس باید با عشق و علاقه کار خود را انجام دهد ،افزود: معماری که با عشق و علاقه  طرحی را خلق نماید قطعا اثرش ماندگار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فضاهای ما باید جاذبه داشته باشند،تصریح کرد:باید از احداث سازه های بی روح بپرهیزیم وسازه های ما باید با روح لطیف دانش آموز همخوانی داشته باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه نوسازی مدارس باید دارای نیروی انسانی خلاق باشد،تاکید کرد:باید از خلاقیت نیروهای جوان برای آینده سازان این مرز وبوم استفاده کنیم.

گفتنی است در ادامه هریک از منتخبین به معرفی  پژو هش های انجام شده خود در زمینه فضاهای آموزشی پرداختند.

شایان ذکر است در پایان با اهدای لوح تقدیر و تندیس مسابقه از منتخبین تجلیل بعمل آمد./انتهای پیام

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.