×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان رشت بیان داشت:  انتظار داریم که در مقوله اشتغالزایی دستگاه های اجرایی همه توان خود را بکار گیرند

 

 

سید محمد احمدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رشت بیان داشت: تاکنون حدود ۲۰ درصد اعتبار ۲۲۲ میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی در بخش اشتغال فراگیر جذب شده که آمار قابل قبولی نیست.

 

به گزارش گیلان پیام،وی تسهیلات اشتغالزایی در بخش اشتغال روستایی را نیز ۹۳ میلیارد تومان عنوان و خاطر نشان کرد: در این بخش نیز تاکنون ۷۰ درصد اعتبارات مصوب شده است.

وی با بیان این که دستگاه های اجرایی مربوطه برای جذب تسهیلات اشتغالزایی بایستی حرکت جهادی داشته باشند، اظهار کرد: که تسهیلات اشتغالزایی در دو بخش فراگیر و روستایی با سایر تسهیلات اشتغال در سال های گذشته تفاوت دارد؛بنابراین ضروریست تا پرونده های ثبت شده در سامانه کارا به دقت بررسی و متقاضیان پاسخ مناسبی دریافت کنند.

وی با اشاره به فعالیت بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و این که بایستی نسبت به عملکرد بانک ها در پرداخت این تسهیلات نیز قضاوت درستی داشته باشیم، اظهار کرد: هر پرونده ای که تکمیل و به بانک معرفی شده، تسهیلات را دریافت کرده است.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: تکمیل پرونده های مربوط به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی که با ارائه طرح در سامانه کارا ثبت نام کرده اند نیز بایستی با سرعت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد./انتهای پیام

 

وی  با بیان اینکه اشتغالزایی از برنامه های مهم دولت است و انتظار داریم که در مقوله اشتغالزایی دستگاه های اجرایی همه توان خود را بکار گیرند؛ افزود: آمار ۲۰ درصدی طرح های فراگیر اشتغال، قابل قبول نیست و باید تحرک بیشتری داشته باشیم.

 

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه اولویت دولت حفاظت از بیت المال و محیط زیست است گفت: هیچ گاه نمی‌خواهیم برای سرمایه گذاری و اشتغال، محیط زیست را از بین ببریم ، تصمیمات دولت در یک چهار چوب قانونی می باشد و از تصمیمات هیجانی جلوگیری می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.