×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی برای سال ۱۳۹۷ در استان گیلان تعیین شد

در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران، سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی برای سال ۱۳۹۷ در استان گیلان، توسط کارگروه استانی تعیین و ابلاغ شد.

 

به گزارش گیلان پیام، ؛ در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران، جلسه تعیین سقف تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی برای سال ۱۳۹۷ در استان گیلان با حضور مسولان دانشگان علوم پزشکی گیلان، نظام پزشکی و نمایندگان سازمان های بیمه گر در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست گفت: حوزه نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به گذشته فعال تر شده و کارشناسان این حوزه در خصوص اجرای تعرفه های تشخیصی و درمانی و کیفیت ارایه خدمات به صورت مستمر و شبانه روزی واحدهای درمانی خصوصی و دولتی را پایش می کنند. وی ادامه داد: انتظار ما از تمامی واحدهای درمانی این است که با اجرای دقیق تعرفه های ابلاغی در مسیر ارایه خدمت به مردم گام بر دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداخت هزینه ها از جیب مردم به حداقل رسیده است که این از بزرگترین افتخارات نظام و دولت تدبیر و امید است.

در ادامه این نشست، تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی استان گیلان، توسط کارگروه استانی تعیین و ابلاغ شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.