×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کسب طرح برگزیده در بخش ابداعات و اختراعات سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهرداری صنعت آب و فاضلاب کشور

 

 

به گزارش گیلان پیام، در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب کشور در محل نمایشگاههای شهر آفتاب تهران، طرحهای ارائه شده این شرکت در ارزیابی هیأت داوران به عنوان طرح برگزیده در سال ۹۷ انتخاب شد.

مرتضی صانع دوست معاون بهره برداری شرکت آبفای گیلان با اشاره به عنوان برگزاری این جشنواره و حضور آبفای گیلان با رویکرد تاب آوری تأسیسات اظهار داشت: آبفای گیلان با ۱۴ عنوان طرحهای تحقیقاتی صنعتی ، نیمه صنعتی و مقاله با مشارکت شرکتهای سرمایه گذاری تانا انرژی و زلال ایران در این جشنواره حضور یافت.

وی با تشریح طرحهای ارائه شده گفت: طرح عملگر برقی هوشمند با طراحی مهندس رضا عقیلی کارشناس تله متری و سیستم های کنترل معاونت بهره برداری آبفای گیلان و طرح ساخت دستگاه اندازه گیری کدورت سنج، کلر باقی مانده و هدایت الکتریکی با طراحی شرکت تحلیلگران آرماپویش صنعت ودکتر سیده ضحی حجازی (مدیر دفتر کنترل کیفیت معاونت بهره برداری آبفای گیلان) حائز رتبه برتر در بخش ابداعات و اختراعات شد.

صانع دوست حضور صنعت و دانشگاه به همراه شرکت های دانش بنیان در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری صنعت آبفای کشور را از شاخصه های حضور آبفای گیلان عنوان کرد .

گفتنی است در آئین اختتامییه این جشنواره مهندس پاکروح معاونت نظارت بر بهره برداری آبفای کشور خواستار انبوه سازی پروژه ساخت عملگر برقی هوشمند و ارسال آن به صنعت آبفای کشور شد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.