×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: بهره برداری اولین ترانسفورماتور کم صدای ساخت داخل در بهار ۹۷

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: اولین ترانسفورماتور کم صدای ساخت داخل در بهار ۹۷ به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش گیلان پیام،برای اولین بار در کشور اولین ترانسفورماتورهای کم صدای ساخت داخل در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت توحید گلسار نصب شد.

مهندس عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص این موفقیت و نوآوری گفت: برای کنترل سطح صدا در حد مجاز یا کاهش سطح صدا و جلوگیری از آلودگی صوتی به خصوص در مناطق مسکونی و جهت رفاه حال مشترکان در پستهای انتقال و فوق توزیع، شرکت برق منطقه ای گیلان ایده استفاده از ترانسفورماتورهای کم صدا را در دستور کار خود قرار داد و به سفارش برق منطقه ای گیلان اولین ترانسفورماتورهای کم صدا توسط گروه کارخانجات ایران ترانسفو ساخته شد و موفق شدیم این ترانسفورماتورها را در پست ۶۳/۲۰ کیلوولت توحید گلسار نصب کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت توحید گلسار گفت: پست ۶۳/۲۰ کیلوولت توحید گلسار شرکت برق منطقه ای گیلان که در آن از دو دستگاه ترانس ۴۰MVA کم صدا استفاده شده با هدف تقویت و پایداری و تعدیل بار شبکه فوق توزیع و توزیع شمال شهر رشت، در منطقه گلسار رشت احداث شده و در بهار سال ۹۷ برقدار خواهد شد.

مهندس عظیم بلبل آبادی در خصوص مشخصات فنی پروژه گفت: این پست با ظرفیت۴۰*۲ مگاولت آمپر دارای دو فیدر خط ۶۳کیلوولت، دو فیدر ترانس ۶۳کیلوولت، دو فیدر ورودی ترانس ۲۰کیلوولت و ۱۲ فیدر خروجی ۲۰کیلوولت و ۴ فیدر خازنی بوده که سیستم عایقی آن از نوع GIS است.

پستهای GIS به دلیل ماهیت وجودی ( کمپکت بودن) به زمین کمتری برای احداث نیاز دارد. به منظور تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع کلان شهر رشت و باتوجه به کمبود زمین در محدوده شهری، احداث این پست با عایق گازی و سیستم کنترلی توزیع شده( DCS ) انجام شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.