×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد : راه یابی ۱۷ مددجوی گیلانی به مسابقات کشوری قرآن کریم

 

مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآنی «یادواره شهدای مدافع حرم» با شرکت ۱۱۰ مددجو از سراسر استان گیلان در رشت برگزار شد.

?

به گزارش گیلان پیام، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اهمیت فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در کمیته امداد گفت: توانمندسازی فرهنگی و اعتقادی خانوارهای تحت حمایت و همچنین شکوفایی استعدادهای قرآنی در بین مددجویان از اهداف مهم کمیته امداد است که در قالب جشنواره‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی با برشمردن برخی از فعالیت‌های این نهاد افزود: شرکت‌کننده‌های این دوره از مسابقات قرآنی، دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها هستند که در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و اذان باهم رقابت کردند.

محمدی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تأکید بر انس هرچه بیشتر با قرآن کریم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای ارتقاء آموزه‌های قرآنی و حضور مستمر در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کمیته امداد است که باید شرایط حضور خانوارهای تحت حمایت در این برنامه‌ها بیش از گذشته فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان بابیان اینکه ۱۱۰ نفر از دانش آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها در این دوره از مسابقات باهم رقابت کردند و نفرات برتر هم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند افزود: ۱۷ نفر از این مددجویان حائز رتبه برتر شدند که در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را رشد معنوی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت به‌ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: گسترش زمینه‌های تعمیق باورها و ارزش‌های دینی، شناسایی، استعدادیابی و کمک به شکوفایی استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و ورزشی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات قرآنی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.