×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
آوای سلامت در مدارس گیلان نواخته شد

همزمان با فرارسیدن هفته سلامت، به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با مشارکت سازمان آموزش و پرورش، آوای سلامت در مدارس منتخب استان گیلان نواخته شد.

 

به گزارش گیلان پیام، همزمان با آغاز هفته سلامت و در راستای شعار سازمان بهداشت جهانی؛ ” پوشش همگانی سلامت، برای همه همه جا”،  آوای سلامت در مدارس منتخب شهرستان های گیلان؛ به صدا در آمد. در این راستا، دبیرستان شهدای کریم بخش بندرانزلی، دبستان شاهد دخترانه تالش، مدرسه شهید صدوقی لاهیجان و مدرسه شهید رضی شهر رودبنه و دبیرستان زینبیه و فاطمیه تولمات و دبیرستان پسرانه شهید بهشتی شهرستان رودبار، از جمله مدارسی بودند که آوای سلامت در آنها نواخته شد.

طی برگزاری این مراسم، مسوولین بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مسوولان آموزش و پرورش، و مسوولان محلی، حضور داشتند. نماینده شهرستان لاهیجان نیز با حضور در این مراسم بر اهمیت سلامت به ویژه در بین دانش آموزان تاکید کرد.

گفتنی است: در راستای ترویج تغذیه سالم در تعدادی از مدارس استان نیز دانش آموزان به صورت خود جوش سفره سلامت بر پا کردند. در این زمینه شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان نیز اقدام به برپایی کارناوال سلامت در سطح شهر نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.