×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت در جلسه تخصصی پیگیری اقدامات کمیته توزیع آب کشاورزی شهرستان رشت

 

سید محمد احمدی در جلسه کمیته توزیع آب کشاورزی شهرستان رشت با اشاره به مسئله محدودیت آب کشاورزی گفت : رسیدگی نکردن به مسئله آب کشاورزان در فصل زراعی موجبات نارضایتی کشاورزان و مردم را فراهم می کند

 

به گزارش گیلان پیام ،وی با اشاره به دغدغه بخشداران در خصوص آب، نگرانی آنان را درست و به جا دانست و افزود: رسیدگی نکردن به مسئله آب کشاورزان در فصل زراعی موجبات نارضایتی کشاورزان و مردم را فراهم می کند بنابراین در این خصوص باید تلاش بیشتری انجام شود.

احمدی خاطر نشان کرد : اهمیت رسیدگی به آب بند ها  بسیاز حائز اهمیت است و لایروبی انهار و رودخانه های باقیمانده در بخش ها تابعه تا قبل رها سازی آب از جمله اقدامات بسیار مهم حوزه کشاورزی است که می بایست در اسرع وقت به انجام برسد.

فرماندار شهرستان رشت گفت :  مدیریت بخش زراعی و آب بندها نه تنها در فصل زراعی بلکه به صورت مستمر باید جزو الویت های کاری ما باشد.

وی همچنین بیان کرد: جهت بهره وری بهتر از آب می بایست نسبت به تعمیر و سرویس ایستگاههای پمپاژ باقی مانده  کشاورزی اقدام شود.

احمدی درادامه تاکید به سرکشی مستمر مدیران آب و بخشداران به روستاها تصریح نمود: حضورمدیران  موجبات آرامش خاطر کشاورزان را فراهم می کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.