×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آخرین وضعیت گل سوسن چلچراغ در اردیبهشت ماه

۹۷

در آخرین بازدیدی که از وضعیت آثر طبیعی ملی گل سوسن چلچراغ به عمل آمده ، وضعیت این گیاه خوب بوده و پیش بینی می شود امسال از دهه دوم خرداد ، این اثر طبیعی ملی به گل بنشیند .

به گزارش گیلان پیام، مصطفی فلاح ، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت : زمان گل دهی این اثر طبیعی ملی، از سرما و گرمای هوا تاثیر می پذیرد و امسال به دلیل موج سرما و برف نابهنگام اردیبهشت ماه سال جاری ، احتمالا با شرایط موجود ، زمان گلدهی با اندکی تاخیر ، در نیمه دوم خرداد شروع خواهد شد .

فلاح در ادامه افزود : با توجه به اینکه بسیاری از علاقه مندان زودتر از موئد برای بازدید گل مراجعه می کنند ، از این عزیزان تقاضا می نماییم تا اخبار مربوط به وضعیت گل را از پورتال رسمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به آدرس اینترنتی https://gilan.doe.ir دنبال نموده و بعد از اطمینان یافتن از زمان دقیق گلدهی ، به محل مراجعه کنند .

وی همچنین با اعلام این موضوع که رسالت و وظیفه اصلی سازمان حفاظت محیط زیست ، حفظ و حراست از این اثر طبیعی ملی می باشد ، از همه علاقه مندان به بازدید از گل درخواست کرد تا در هنگام بازدید ، با محیط بانان دلسوز حاضر ، کمال همکاری را داشته و به توصیه های آنان برای حفظ و حراست بهتر این اثر گوش فرا دهند ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.