×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت خبرداد : به منظور تسهیل در امر صدور پروانه ساختمانی، صدور پروانه شهرسازی تنها با ارائه نقشه معماری امکان پذیر می باشد

 

دکتر نصرتی گفت : شهرداری رشت تا شانزدهم اسفندماه امسال ، در سیستم یکپارچه شهرسازی نسبت به تدوین گردش کار و فرم پروانه ساختمانی اقدام می کند .

 

به گزارش گیلان پیام، شهردار این‌ شهر با استناد به بند ( ج) بخشنامه ۱۶۵۵۱ شورای عالی اداری کشور اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه شهرداری ها موظف هستند تامدت دو روز پس از پرداخت و تسلیم قبض های عوارض قانونی نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

 

مسعود نصرتی گفت: در روزهای پایانی سال به دلیل تاخیر در صدور پروانه و موکول شدن آن به سال مالی بعد مشکلات حقوقی فراوانی هم برای شهرداری و هم برای شهروندان به وجود می آمد.

 

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و سایر متقاضیان، شهرداری رشت تا پایان وقت اداری شانزدهم اسفندماه امسال، در سیستم یکپارچه شهرسازی نسبت به تهیه و تدوین گردش کار و فرم پروانه ساختمانی اقدام می کند.

 

به گفته شهردار شهر رشت، این اقدامات شامل زیربنا و تعداد طبقات، تعداد واحدها و سایر عوامل مربوط به ضوابط شهرسازی و طرح تفصیلی است.

 

نصرتی خاطر نشان کرد: فرمهای پروانه ساختمانی، بلافاصله پس از پرداخت عوارض، علاوه بر دریافت شماره از سوی شهرداری، تاریخ و امضاء شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

وی در خصوص متن این پروانه اعلام کرد: اعتبار این پروانه فقط برای تجهیز کارگاه بوده و شروع عملیات اجرایی ساختمان منوط به تکمیل پروانه نقشه های اجرایی و دریافت تاییدیه از سازمان نظام مهندسی گیلان ، تعیین مهندسان ناظر و دریافت پروانه از مرحله اول است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.