×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اهم اقدامات آبفای گیلان در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری

 

رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ اهم اقدامات این حوزه در ارائه خدمات غیرحضوری را تشریح کرد.

به گزارش گیلان پیام ،حمیدرضا ناطقی رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ با اشاره به نحوه ارائه خدمات این حوزه افزود: در بازه زمانی هفته دولت تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۳۱۱۵۱ تماس مردمی با این مرکز برقرار شد که طی این تماسها ۲۷۳۷ فقره انشعاب آب به فروش رسید.

ناطقی با تشریح روند فعالیت مرکز امداد و حوادث اظهار داشت: اعلام تلفنی، دریافت و ثبت حادثه از تمام نقاط استان با شماره گیری ۱۲۲ بصورت ۲۴ ساعته ، ارجاع به اکیپ ها و رفع حادثه و مستندسازی آن و در نهایت ارسال فرم پایان کار بصورت نرم افزاری (موبایلی) در محل حادثه روند ارائه خدمات غیرحضوری می باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به فروش انشعاب آب بصورت غیرحضوری ، متقاضی با شماره گیری ۱۲۲ یا ۱۵۲۲ با اعلام شماره اشتراک همسایه مجاور به اپراتور مرکز و ارائه اطلاعات خود، کدپیگیری دریافت نموده و از طریق پیامک شماره همراه ارزیاب را جهت ارائه مدارک و زمان ارزیابی دریافت خواهد نمود.

رئیس سامانه ۱۲۲ همچنین اظهار داشت: پس از ارزیابی و ارسال پیامک مبلغ خرید انشعاب به متقاضی با شناسه قبض و شناسه پرداخت ، با پرداخت حق انشعاب نسبت به نصب اقدام خواهد شد و در هر مرحله از خرید انشعاب غیرحضوری متقاضی با شماره گیری ۱۲۲ و وارد نمودن کد پیگیری از روند درخواست خود مطلع می شود.

گفتنی است: مشترکین می توانند از طریق تلفن همراه با ارسال شماره اشتراک ۸ رقمی به ۲۰۰۰۰۱۵۲۲ آخرین اطلاعات قبض آب بها خود را دریافت و نسبت به پرداخت آن بصورت Online اقدام نمایند و همچنین به منظور ثبت درخواست خرید انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش به وب سایت این شرکت به آدرس www.abfa-guilan.ir  مراجعه و بصورت الکترونیکی خدمات را دریافت نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.