×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حسین منکوئی یکی از گزینه ها ، بعنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان می باشد

 

شنیده ها حاکی است حسین منکوئی یکی از گزینه ها ، بعنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان می باشد .

به گزارش گیلان پیام،شنیده ها حاکی است حسین منکوئی یکی از گزینه ها ، بعنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان می باشد .او تحصیلاتی مرتبط با روابط عمومی دارد و سابقه فعالیت حرفه ای و طولانی مدت رسانه ای ایشان با رسانه ها و خبرگزاری ها از نقاط قوت نامبرده می باشد .

حسین منکوئی عضو حامیان تدبیر و امید گیلان ، سر دبیر ی پایگاه خبری تحلیلی آفتاب شمال و هفته نامه آفتاب خزر و سرپرست چندین روزنامه کشوری ، عضو خانه مطبوعات وکاندیدای چندین دوره هیات مدیره و فعال سیاسی و رسانه می در کارنامه کاری خود دارد .

دوران ۱۷ ساله حضور او بعنوان مدیر روابط عمومی در نشریات و رسانه های استانی و تعامل گسترده با رسانه و دستگاه های دولتی و کسب موفقیت ها و دریافت جوایز متعدد در حوزه کاری و میانه رو بودن از شاخص ترین ویژگی ایشان است .

تعامل ایشان با دستگاه های اجرایی از نقاط قوت انتخاب نامبرده برای پست مشاور رسانه ای و فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان می باشد . وی با توجه به سابقه درخشان خود در امور رسانه ای از شانس بسیار بالایی برای تصدی این پست برخوردار است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.