×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه سلامت در حوزه جوانی جمعیت فراتر از تکالیف قانونی عمل کرده است

گیلان پیام/زهرا یعقوب نژاد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان، در دیدار با دکتر عاطف راد که درسالن جلسات اداره کل بیمه سلامت برگزار شد ، اظهار داشت: بیمه سلامت درحوزه جوانی جمعیت فراتر از تکالیف قانونی عمل کرده است

وی افزود ، بیمه سلامت بسیاری از کارها را بصورت تخصصی وابتکاری انجام داده است وما از موارد پیشنهادی این اداره استقبال وپیگیری لازم را انجام خواهیم داد که نتایج حاصله از این به نفع مردم عزیز استان خواهد شد یعقوب نژاد یاد آور شد، برای رسیدن به هدف باید آسیب شناسی توسط افراد متخصص به صورت علمی انجام گیرد که در این راستا استانداری گیلان کارهای بسیاری خوبی را انجام داده است .

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان درادامه ، ترغیب زوجین به فرزندآوری را نیازمند اقدامات مشارکتی دانست و گفت ؛ همه ی دستگاه ها وظایف خود در اجرای قانون جوانی جمعیت را در کنار هم به انجام برسانند.وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنانشان به این مقوله پرداخته‌اند و فعالیت‌های ویژه‌ای را در این حوزه خواستار شدند.

وی افزود: اگر بخواهیم با رویکرد خانواده محوری موفق شویم همه ارکان‌های تصمیم گیر باید همکاری لازم را داشته باشند. وی در پایان خاطر نشان کرد،با مرور شاخص‌ها و تمام ساختارهای جمعیت شناسی در مباحث ازدواج، طلاق و نرخ باروری ارقام امیدوار کننده‌ای را مشاهده نمی‌کنیم و این مسئله خواه یا ناخواه به نوعی نگران کننده است که امیدواریم با تغییر نگرش و کارهای خوبی که در استان درحال انجام می باشد به نتیجه مطلوب برسیم.

لازم به ذکر می باشد در این نشست دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت گزارش کاملی از اقدامات انجام شده کمیته تخصصی بیمه قرارگاه جوانی جمعیت را برای حاضران ارائه نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.