×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیر مخابرات منطقه گیلان به مناسبت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

گیلان پیام/ مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان در پیامی سالروز رحلت جانسوز رهبر کبیر انفلاب اسلامی ایران و قیام خونین پانزده خرداد ماه را تسلیت گفت .

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

“این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست” (رهبر معظم انقلاب)

در سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خداوند متعال را بر نعمت بزرگ انقلاب اسلامی شکر می گزاریم و به روح بلند معمار کبیر آن که توانست با انفاس قدسی اش، اسلام ناب محمدی (ص) را احیاء کند سلام و درود می فرستیم.

آری، این انقلاب، بدون نام خمینی کبیر در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. و او بود که در سایه اسلام عزیز توانست عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

اکنون بار دیگر و در سالروز فراق‌ مولا و مقتدایمان معمار کبیر انقلاب‌ شکوهمند اسلامی ایران و در آستانه قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی شد با روح بلند امام خویش و خلف برحق اش تجدید پیمان کرده و بر تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرده و آماده ایم.

دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب که اکنون کمرهمت بر اختلاف افکنی در این کشور بسته اند باید بدانند که مردم و مسوولان این نظام به فرموده امام خودشان پشتیبان ولی فقیه زمان خویش هستند و با تبعیت محض از رهبر خود هرگز اجازه نخواهند داد آسیبی به این کشور و نظام برسد.

مدعیان دروغین آزادی و سردمداران فرهنگ ستیزی، از تحقق «جهاد تبیین» آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتشار اندیشه‌های های امامین انقلاب، به شدت واهمه دارند و با دامن زدن به سیاست ایران هراسی و اسلام هراسی، به زعم خود می‌کوشند از شکل گیری تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی و فراگیر شدن این الگوی غرور آفرین در منطقه و جهان جلوگیری کنند.

اینجانب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای جان برکف انقلاب اسلامی بویژه سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی روز افزون برای نایب بر حق امام زمان (عج) و تمامی مجاهدان و جانبازان انقلاب اسلامی تنها راه برون رفت از چالش‌های پیش روی ایران اسلامی را تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و نصب العین قراردادن فرامین معظم له در تجلی جهاد تبیین به عنوان یک واجب قطعی و فوری می‌داند.

یقیناً ملت با بصیرت ایران اسلامی بویژه همکاران گرامی در مخابرات منطقه گیلان در راستای زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، همچون گذشته با اقتدار و ایمان راسخ بار دیگر همدل و همگام با یکدیگر با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی بویژه مراسم‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد موجبات یأس و نابودی جبهه استکبار و زمینه ظهور مهدی موعود (عج) را فراهم خواهند ساخت.

یداله حسنی

مدیر مخابرات منطقه گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.