×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان در کارگروه صادرات غیرنفتی: بخشنامه و مقررات را به گونه‌ای تفسیر نمایید که تسهیل کننده کار مردم باشد

استاندار گیلان در کارگروه صادرات غیرنفتی و شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه بخشنامه و مقررات را به گونه‌ای تفسیر نمایید که تسهیل کننده کار مردم باشد افزود: مشکلات مردم را احصاء و به دنبال حل آن باشید.

به گزارش گیلان پیام، دکتر مصطفی سالاری در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای گفتگو که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با انتقاد از تعدد کارگروههای مشابه خاطر نشان کرد : در برخی موارد تعدد کارگروه‌های مشابه، موجب سردرگمی بخش خصوصی خواهد شد که از کدام منظر می‌تواند با بخش دولتی گفتگو کند.

وی افزود: تلاش استان بر این است تا با برگزاری مشترک کارگروه‌های با موضوعات مشابه، این سردرگمی بخش خصوصی را کاهش دهد.

استاندار گیلان همچنین رقابت بنادر استان با بنادر همسایه را موجب تقویت و عامل موثر در رفع مشکلات بنادر دانست و افزود: این رقابت‌ها موجب خواهد شد تا ایرادات شناسایی و تلاش در جهت از بین رفتن آن صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه بخشنامه و مقررات را به گونه‌ای تفسیر نمایید که تسهیل کننده کار مردم باشد افزود: مشکلات مردم را احصاء و به دنبال حل آن باشیم.

دکتر سالاری با بیان اینکه همه باید برای مردم کار کنیم افزود: بخش خصوصی نیز مردم هستند و نباید به صورت تحکمی با مردم و بخش خصوصی گفتگو کنیم.

استاندار گیلان بر ضرورت کمک مدیران به توسعه بخش گردشگری تأکید کرد و افزود: به یاری خداوند طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخش اعظمی از فرصت‌های شغلی استان در ۱ تا ۲ سال آینده را از بخش گردشگری انتظار داریم.

دکتر سالاری برگزاری این نشست‌ها را با هدف گفتگوی بدون تعارف طرفین و ارائه راهکار روشن و کارشناسی عنوان کرد و افزود: نباید جلسات جنبه تشریفاتی داشته و با این رویکرد تصمیم‌گیری کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.