×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهرداری رشت به استقبال دهه فجر و عید نوروز می رود

شهرداری رشت به استقبال دهه فجر و عید نوروز می رود دکتر نصرتی در جلسه ستادی عصر یکشنبه بر رفع نازیبایی ها و مشکلات آسفالت معابر تاکید کرد.

به گزارش گیلان پیام،در این جلسه که با محوریت استقبال از دهه فجر و عید نوروز در دفتر شهردار برگزار شد شهردار رشت، علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت را به عنوان متولی این کار معرفی کرد و گفت: رفع نازیبایی ها و مشکلات اساسی شهر در حوزه شبکه معابر به عنوان اولویت اول مدنظر است.

وی تصریح کرد: استقبال از بهاران به معنای آن نیست که در سطح شهر گل کاری انجام شود اما خودروی شهروندان در نوار حفاری های بدون سرپوش گرفتار شود.

مسعود نصرتی در ادامه با بیان اینکه ابتدا باید قدم های اولیه نظیر بهبود وضعیت آسفالت معابر برداشته شود، خطاب به مدیران اظهار داشت: اجازه ندهید به دلیل اینکه ایرادی در کار سازمان دیگری وجود دارد کف خیابان های ما مشکل داشته باشد. نمونه آن میدان جهاد است. شهروندان علت وضعیت فعلی میدان جهاد را نمی دانند. باید آسفالت چنین نقاطی ترمیم شود.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: در وضعیت فعلی اجرای آسفالت های با کیفیت و مناسب در سطح شهر می تواند رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه رنگ آمیزی جداول محورهای اصلی را ضروری دانست و گفت: رشت شهری گردشگری است که به صورت دائمی میهمان به این شهر می آید. با علم به این موضوع که در فصل مناسبی برای رنگ آمیزی جداول قرار نداریم باید بدانیم اگر هم رنگ آمیزی صورت نگیرد شهر آماده پذیرش گردشگر نخواهد بود.

آذین بندی معابر و افزایش چراغ های روشنایی رفیوژهای وسط خیابان ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.