×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود منصوب شد

گیلان پیام/مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاون مسکن شهری، رئیس دفتر مدیرکل و مسئول روابط عمومی در نشست با فرماندار شهرستان لنگرود ضمن ارائه گزارش از فعالیتها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن و برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح نمود.
دکتر جلالی فرماندار شهرستان نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه های طرح ملی نهضت مسکن، به بیان دیدگاهها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.
وی بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای کم برخوردار این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان خواهیم بود.
در پایان این نشست طی حکمی از سوی مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان مهندس جابر تقوا را به سمت مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لنگرود منصوب نمود.
لازم به ذکر است مهندس تقوا از اسفند ماه ۱۴۰۰ بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مشغول فعالیت بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.