×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان: بحث درمان جامعه ایثارگری یکی از اولویت های بنیاد شهید است

پاکاری با اشاره به افزایش میانگین سنی جامعه ایثارگری استان، گفت: بحث درمان یکی از اولویت های بنیاد شهید و یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه ایثارگری ماست.به گزارش گیلان پیام،عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز سه شنبه ۱۲ دی در جلسه هم اندیشی با مدیران ارشد بیمه دی که با هدف ارائه راهکارهای بهبود خدمات رسانی درمانی به ایثارگران در قالب پوشش بیمه تکمیلی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این نشست ها فرصتی باشد تا بتوانیم در راستای تقویت خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در حوزه درمان قدم های موثرتری برداریم.
وی با اشاره به جابجایی شرکت عامل بیمه ایثارگران از بیمه ایران به بیمه دی، یادآور شد: در استان با حساسیت ویژه ای عمل کردیم تا این جابجایی در مسائل مربوط به درمان ایثارگران خلل ایجاد نکند و خوشبختانه تاکنون مشکلی نداشتیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه امروز بیمه دی در کنار بنیاد شهید مسئولیت بزرگ و نقش قابل ملاحظه ای دارد، تصریح کرد: با توجه به افزایش میانگین سنی جامعه ایثارگری استان اعم از والدین و همسران شهدا و جانبازان و ایثارگران، بحث درمان یکی از اولویت های بنیاد شهید و یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه ایثارگری ماست.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان با اشاره به تنوع نیازهای درمانی از حیث افزایش میانگین سنی، عنوان کرد: همچنین موضوع استمرار و مداومت در خدمات رسانی به ایثارگران در حوزه درمان نیز مطرح است و لذا توجه مضاعف بنیاد را می طلبد.
پاکاری با بیان اینکه بیمه بنیاد شهید با ۵۰۰ مرکز درمانی و داروخانه قرارداد دارد، گفت: بیمه دی از خانواده بنیاد شهید است و لذا تعامل خوبی داریم.
وی افزود:مباحث مربوط به دوره انتظار پرداخت بیمه در حال پیگیری است تا از یک ماه به ۲۰ روز کاهش پیدا کند.”انتهای پیام”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.