×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک دکتر عباس اهرابی “مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان” به مناسبت سال جدید

گیلان پیام/ متن پیام بدین شرح می باشد:
«یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال»
️تقارن آغازین روزهای سال جدید و بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان؛ بهار خودسازی و انس با خدا، سالی سرشار از معنویت و برکت را نوید می دهد و فرصت مغتنمی است تا در این بهار فرصت ها بیش از پیش ضمن حمد و ثنای ایزد منان و شکر مواهب الهی، سنّت حسنه نوعدوستی و کمک به نیازمندان را به جا آوریم.
️اینک که یک سال دیگر را با یاری خداوند متعال، همراهی و همدلی همکاران گرانقدرم و هم میهنان نیکوکار و نوعدوست ایران سربلند به ویژه گیلانیان عزیز که همیشه در کنارمان بودند سپری کردیم، تشکر و قدردانی از شما عزیزان کمترین اندوخته ای است که به بهانه تبریک سال نو تقدیم شما سروران می نمایم.
️اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو، ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، با لبیک به فرمان ولی امرمان، خود را برای تحقق شعار گرانبهای سال که مهار تورم، رشد تولید می باشد، آماده ساخته و با همت بیشتر برای خادمی ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی مسیر نماییم.
️بدینوسیله سال جدید را به همه همکاران و امدادگران مخلص و ارجمند، ولی نعمتان ما (مددجویان معزز)، نیکوکاران و خیّرین محترم و تمام خادمان و جهادگران عرصه محرومیت زدایی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی توأمان با معنویت، کامیابی و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
عباس اهرابیمدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.