×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
در اولین روز از دهه مبارک فجر؛ پروژه خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصفهان افتتاح شد

گیلان پیام/ آیین مراسم افتتاح پروژه خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصفهان در اولین روز از ایام مبارک دهه فجر، با حضور استاندار، نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر کوچصفهان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در آغاز مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب گیلان در ایام مبارک فجر آماده بهر برداری و افتتاح ۴۱ پروژه در ۱۱ شهرستان گیلان می باشد، که پروژه خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصهان یکی از شاخص ترین این پروژه ها به حساب می آید.
مازیار علی پور تصریح کرد: اجرای این پروژه اضطراری جهت تامین آب شرب با کیفیت و پایدار بخشی از مشترکین شهر کوچصفهان و روستاهای مسیر از محل تصفیه خانه بزرگ آب گیلان (سنگر)، از سال ۱۳۹۷ آغاز و به مدت ۵۶ ماه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شد.
وی؛ جمعیت بهره مند از اجرای این پروژه را ۲۳ هزار نفر از مشترکین شهری و روستایی اعلام کرد.
علی پور در ادامه گفت: اجرای خط انتقال به طول ۱۴ کیلومتر به قطر ۳۵۰ میلی متر، اجرای ۱۵ عدد حوزچه بتن مسلح جهت نصب شیرآلات، ساخت و نصب ۴ عدد خرپای فلزی به منظور عبور لوله فولادی به طول ۲۰۰ متر احجام عملیاتی این پروژه می باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.