×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
دانشگاه متأثر از فشارها نخواهد بود/ کار برای مردم اولویت ما است

گیلان پیام/ جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه جراحی دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دیدار و گفت‌وگو کردند.
دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای رشد و ارتقای نظام سلامت استان، اظهار کرد: اگر لحظه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان غفلت شود، دانشگاه، ذی‌نفعان و به‌ویژه مردم ضرر می‌کنند.
وی با اشاره به قدمت بالای بیمارستان‌های استان، افزود: خوشبختانه احداث بیمارستان‌های جایگزین شفا و رازی در دستور کار قرارگرفته و امیدواریم فرآیند اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در جهت رشد و توسعه سلامت استان، گفت: احداث بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی ما مطالبه عموم مردم و مسئولان ارشد استان بود و خوشبختانه وزیر بهداشت نیز با آن موافقت کرده است.
دکتر آشوبی با اشاره به فعالیت اساتید نخبه و اعضای هیئت‌علمی فرهیخته در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: مرجعیت علمی یکی از اولویت‌های جدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آینده است و باید با همکاری همه تحقق آن ممکن شود.
وی با اذعان به اینکه تحت تأثیر و فشار هیچ گروهی برای اداره دانشگاه و سپردن مسئولیت‌ها قرار نخواهیم گرفت، گفت: در تلاشیم تا در اسرع وقت با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و چهره‌های نو دانشگاه را اداره کنیم و امور سلامت مردم را پیش ببریم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه برای باز کردن قفل‌های دانشگاه نیازمند یاری همه اعضای هیئت‌علمی هستیم، تصریح کرد: اصل و اولویت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان کار برای مردم است و به احدی اجازه حاشیه نخواهیم داد چرا که دانشگاه مسیر پیشرفت و رشد را باید طی کند.
گفتنی است اعضای هیئت‌علمی گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به بیان توانمندی‌ها، استعدادها، چالش‌ها و همچنین راهکارها برای ارائه خدمت مطلوب‌تر به ذی‌نفعان پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.