×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
حرکت ارزشمند بیمه سلامت در ایجاد بستر مناسب ارائه خدمات بیمه ای به مردم

گیلان پیام/اسدالله عباسی در دیدار با مدیر عامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اهمیت جایگاه بیمه در راستای رفاه و سلامت جامعه، گفت: انتظار می رود ارائه خدمات بیمه ای در مناطق مختلف گیلان به صورت متوازن از سوی سازمان بیمه سلامت در جهت رفاه حال بیمه شدگان فراهم شده و ارتقا یابد.
استاندار گیلان افزود: در عین حال باید در کنار ارائه خدمات الکترونیکی، خدمات حضوری مورد نیاز بیمه شدگان و متقاضیان با سهولت در دسترس مردم قرار گیرد.
وی فراهم ساختن بستر خدمات بیمه ای برای همگان را حرکتی ارزشمند دانست و تصریح کرد: پوشش همگانی بیمه سلامت، تحت پوشش قراردادن خدمات ناباروری، ایجاد صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و اجرای نسخه نویسی الکترونیک از جمله مهمترین خدمات دولت در قالب بیمه سلامت است که در جهت رضایتمندی مردم در دولت سیزدهم ارتقا یافته است.
عباسی با اشاره به گزارش پرداخت هزینه مازاد درمان در قالب پوشش صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج از سوی بیمه سلامت، اظهار داشت: از اینکه بیمه سلامت گیلان در زمینه پرداخت هزینه مازاد درمان بیماران خاص و صعب العلاج در کشور رتبه نخست را داراست قابل تقدیر است و لازم است در همه بخش ها فعالیت های خود را گسترش و ارتقا دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.