×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رشد و تحول در ورزش استان گیلان در یک سال گذشته بی‌سابقه بوده است

گیلان پیام/ مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این دیدار با تشکر از حسن توجه نمایندگان مجلس به حوزه ورزش و جوانان این استان اظهار داشت: دغدغه‌های نمایندگان درخصوص کمبودهای حوزه ورزش به حق است. استان گیلان سرشار از استعدادهای برتر است و این درحالی است که در طول ۱۵ سال گذشته در حوزه زیرساخت کاری انجام نشده است.
وی افزود: درحال حاضر نباید دغدغه نمایندگان نوسازی ورزشگاه انزلی، عضدی و دیگر ورزشگاه‌های استان باشد و باید به فکر احداث ورزشگاه‌های جدید باشیم. ورزشگاه عضدی با حمایت وزارت ورزش، نمایندگان مجلس و استاندار به یکی از پنج ورزشگاه مدرن کشور تبدیل شده است. تلاش شبانه‌‌روزی صورت گرفت که تیم‌های استان هر کدام در ورزشگاه خودش بازی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از دکتر سجادی تشکر می‌کنم بابت همه اتفاقات خوبی که در حوزه ورزش استان رخ داد. اقداماتی که در یک سال گذشته در ورزش گیلان انجام شد نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است و هیچگاه تا به این اندازه به ورزش گیلان اهمیت داده نشده بود.
آرمان خاطرنشان کرد: با عنایت وزارت ورزش سالن‌ها و زمین‌هایی که بدون استفاده بود مورد بهره‌برداری قرار گرفت. نمایندگان استان گیلان نیز کمک قابل توجهی را به ورزش استان داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.