×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
احداث هر چه سریعتر پل هوایی مسیر بیمارستان پارس

گیلان پیام/وی افزود: طی بازدیدی با حضور تنی چند از اعضای شورا از بیمارستان پارس مطلع شدیم از پرسنل زحمت کش بیمارستان در حین تردد جان خود را از دست داد و بسیاری از همشهریان و هم استان ها برای استفاده از خدمات بیمارستان در حال تردد هستند متاسفانه مسیر پرسرعت و خطرناکی است.با توجه به درخواست پل هوایی و بحث جان شهروندان وبا توجه به موارد قانونی هرچه سریعتر پل هوایی احداث شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در خصوص پایانه ها اظهار داشت:برای شورا و شهرداری موضوع پایانه و تردد مسافران در نوروز بسیار مهم است.وی افزود : بحث کشیدن تصویر مفاخر بر روی دیوار پایانه ، فضای سبز و همچنین سرویس بهداشتی و نظافت پر رنگ تر شود.

مسعود عباس نژاد همچنین با اشاره به سرمای هوا اظهار داشت: در ایام سرما بخشی از جا مانده ها و در راه مانده در گرم خانه مستقر و یک ماشین تجهیز شده به گرمایش و پتو در ورودی شهر مستقر و جانمایی شود و از ساعت ۱۲ شب الی ۶ صبح به هموطنان کمک کند.

وی در پایان اظهارداشت: در بحث نوروز با رانندگان تاکسی جلسه ای برگزار شود تا رانندگان نقشه و بورشو مناطق دیدنی ، گردشگری و رستورانهای شهر رشت را به مسافرانی که وارد شهر می شوند ارایه نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.