×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
چهارمین نشست قرارگاه جهادی مدیریت گاز استان گیلان

گیلان پیام/در این نشست سید محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بر تلاش و همت همه مسئولین برای حفظ پایداری جریان گاز استان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه همه ادارات و نهادها موظفند دمای آسایش (۱۸ الی ۲۱ درجه) را رعایت کنند، گفت: مصرف های کوچک و خرد نیز مهم هستند و باید آنها را نیز مورد بررسی و پایش قرار داد.
اسحاقی با تاکید بر حفظ آمادگی صنایع برای استفاده از سوخت جایگزین گفت: تا زمانی که خطوط تولید گرم نشود، خانه های مردم گرم نخواهد شد، لذا باید تدبیری بیاندیشیم تا هم چرخه زندگی مردم و هم چرخ صنعت توامان بچرخد.
وی با اشاره به کنترل های اعمال شده بر صنایع و ایستگاه های CNG استان، گفت: حداکثر محدودیت بر این بخش ها اعمال شده و راه حل نهایی برای تضمین پایداری جریان گاز استان، همراهی همه مردم و رعایت دمای آسایش در منازل است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان درخاتمه گفت: باید از اتخاذ تصمیمات منطقه ای به طور جدی پرهیز کنیم و با مدیریت مصرف، پایداری جریان گاز نه تنها گیلان بلکه کشور را حفظ نماییم.
درادامه این نشست جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن برشمردن برخی از اقدامات توزیع برق گیلان برای کاهش مصرف برق از جمله تعدیل روشنائی معابر،تعامل و همکاری با صنایع و .. خاطر نشان کرد : وفاق و همدلی مسئولان استان و همکاری خوب مردم در استان برای گذر از پیک تابستان نقش پررنگی داشت و اینک در فصل سرد و برای گذر از زمستانی آرام و گرم باز هم نیازمند صرفه جویی در مصرف برق با مشارکت و همیاری آحاد ملت هستیم.
همچنین در این جلسه عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گزارشی از عملکرد این شرکت درخصوص مدیریت مصرف گاز ارائه کرد.
جمال نیکویی با اشاره به پایش ۶ هزار و ۲۵۰ مکان در استان گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ اکیپ در سراسر استان به صورت روزانه، دمای ادارات و نهادهای دولتی را مورد بررسی و پایش قرار می دهند.
وی با اشاره به مصرف روزانه بالغ بر ۱۹ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی استان گفت: با بررسی های بعمل آمده ۷ هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی پرمصرف شناسایی شده اند که به آنها پیامک اخطار قطع ارسال شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از اعمال محدودیت کامل گاز بر صنایع و ایستگاه های CNG استان خبر داد و گفت: علاوه بر این، گاز ۴۱۴ اداره و ویلا، ۴۱ گرماتاب و ۲۸ استخر قطع شده است.
جمال نیکویی در خاتمه ضمن قدردانی از حمایت های استانداری گیلان و همراهی همه ادارات و نهادهای دولتی استان در زمینه مدیریت مصرف گاز، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مردم همانند سال های گذشته، زمستان پیش رو نیز بدون مشکل سپری گردد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.