×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تقویت هماهنگی بین دستگاه‌ها، موجب سرعت در اتمام پروژه ها می باشد

گیلان پیام/دکتر حمیدرضا امام پناهی در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان که فاقد سرعت لازم در اجرا می باشند، گفت: با افزایش نظارت ها، منافع عمومی مردم و جلوگیری از تحمیل بار مالی مضاعف به بیت المال در اثر تاخیر اجرا و کندی پیشرفت پروژه ها، مدنظر خواهد بود.
فرماندار رشت در جلسه ای که پیرو بازدید ظهر امروز از پروژه های در حال اجرای تعریض محور قدیم رشت به سنگر، تعویض خط انتقال آب سراوان به امامزاده هاشم، آبرسانی به روستای جوکلبندان و پل های روستای سربندان و خمام رود، در محل فرمانداری و با حضور مدیرکل دیوان محاسبات معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیران و دستگاه‌های مربوطه برگزار گردید؛ ضمن تشکر از دیدگاه یاری گر دستگاه نظارتی دیوان محاسبات، گفت: تامین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، تامین مصالح و وجود معارضین در محدوده اجرای پروژه‎، از عمده مشکلات موجود می باشد.
وی ایجاد و تقویت هماهنگی بین دستگاهی و رفع اختلاف نظرات موجود را گامی موثر در سرعت اجرا و اتمام به موقع پروژه ها برشمرد.
امام پناهی با اشاره به اهمیت تعریض و بهسازی محور قدیم رشت به سنگر که به طول ۵ هزار و ۷۰۰ متر و عرض ۱۲ متر در حال اجرا است، اظهار داشت: با تأمین و اختصاص اعتبارات مالی مورد نیاز و جابجایی خطوط آب و تیرهای برق، شاهد تسریع در اتمام این پروژه خواهیم بود.
وی اتمام کار ساخت پل‌های سروندان و خمام رود را نیز از جمله خواست ‌های مردمی منطقه ذکر و بر سرعت بخشی به روند اجرا آنها تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در مرکز استان تعویض خط لوله انتقال آب سراوان به امامزاده هاشم و همچنین پروژه آبرسانی به روستای جوکلبندان را از دیگر پروژه‌های نیازمند نظارت بیشتر و تسریع در عملیات اجرایی نامبرده و افزود: با اتمام پروژه اخیر، آب مورد نیاز روستای جوکلبندان از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان و تاسیسات روستای دهبنه تامین خواهد گردید.

امام پناهی ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه ها، همکاری و تبادل نظر بین راهداری و آبفا افزایش خواهد یافت.
در بازدیدهای میدانی صورت گرفته ظهر امروز، علاوه بر مدیرکل دیوان محاسبات و برخی مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، دکتر احمدی نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.