×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان بازنگری می شود

جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور رییس و جمعی از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رویکرد بازنگری برنامه راهبردی حوزه سلامت در گیلان ، آغاز به کار کرد.

به گزارش گیلان پیام، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: امروز دانشگاه علوم پزشکی گیلان مسیر خود را پیدا کرده است و برنامه محور پیش می رود.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک در ادامه با اشاره به برگزاری اخیر ” همایش دانشگاه در مسیر توسعه ” نگاهی بر عملکرد برنامه راهبردی دانشگاه” و حضور پرشور مدیران، مسوولین و کارکنان در آن همایش، افزود: اگر چه در ابتدای اجرای برنامه راهبردی با چالش هایی مواجه بودیم اما امروز، فاز عملیاتی برنامه به خوبی در حال انجام است  هر چند برای طی این مسیر هنوز مسایل و مشکلاتی وجود دارد.
وی با بیان این که در حال حاضر نهال راهبردی سبز شده است، یادآور شد: اما برای رسیدن به تعالی زیر ساخت های مناسب به ویژه در حوزه توسعه باید فراهم شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در ادامه ضمن تبیین برنامه راهبردی دانشگاه، بازنگری در برنامه های دانشگاه را بر اساس وضعیت موجود خواستار شد.
دکتر یوسف زاده  همچنین، توجه به استقرار برنامه های راهبردی و سرلوحه قرار دادن این برنامه ها در سر فصل فعالیت ها  را به منظور تحقق اهداف استراتژیک حوزه سلامت حایز اهمیت خواند .
وی در پایان با اشاره به طرح پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص ایجاد شهر دانایی – دره سپیدرود – از مدیران و مسوولین دانشگاه خواست ضمن پرهیز از روزمرگی، در راستای استقرار چشم انداز دانشگاه حرکت کنند.
در این جلسه رسالت، ماموریت، چشم انداز برنامه راهبردی دانشگاه ارزیابی و مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
گفتنی است: برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سه وجه ظرفیت های سازمانی، فرایند ها و ذی نفعان در اردیبهشت ماه سال ۹۵ تدوین، و طی آن اهداف و پروژه های استراتژیک حوزه سلامت در گیلان ترسیم شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.