×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران به عنوان دبیر انتخاب شد

گیلان پیام/دومین نشست کمیته روابط عمومی صنعت برق منطقه شمال، با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شرکت های برق منطقه ای گیلان، مازندران وگلستان و شرکت های توزیع نیروی برق گیلان، مازندران، گلستان و همدان( دبیر هماهنگی صنعت برق مناطق کشور) و خانم شیرین خواه نماینده شرکت توانیر به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.
در این نشست ، مهدوی فر مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اجماع نظر حاضرین، به عنوان دبیر کمیته انتخاب شد تا هماهنگی های لازم را بین اعضا، با هدف هم افزایی بیشتر و گردآوری و انتشار تجربیات شرکت صنعت برق کشور در اجرای برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی برق در راستای عبور از زمستان پیش رو را با توجه به کمبود سوخت گاز نیروگاه های تولید انرژی برق انجام دهد.
همچنین در این نشست، بر اساس توانمندی و آمادگی اعضای کمیته، متولیان بخش های؛ تبلیغات محیطی و پوستر، فضای مجازی و تولید محتوای رسانه ای مشخص شدند.
بر اساس مصوبات این کمیته، شرکت برق منطقه ای گیلان و توزیع برق گیلان مسئولیت بخش های تبلیغات محیطی و پوستر و تولید محتوای رسانه ای و شرکت توزیع نیروی برق گلستان مسئولیت بخش فضای مجازی را برعهده گرفتند.
همچنین مقرر شد سایر اعضا نیز بر اساس توانمندی های خود مسئولیت دیگر حوزه ها را عهده دار شوند. گفتنی است نشست بعدی این کمیته پنجم دیماه به صورت حضوری و به میزبانی توزیع نیروی برق غرب مازندران در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.