×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
بهره‌برداری از پروژه آسفالت راه روستایی رودپشت به نوده بخش خشکبیجار

گیلان پیام/ با حضور دکتر حمیدرضا امام پناهی، پروژه روکش آسفالت راه روستایی رودپشت به نوده از توابع بخش خشکبیجار به بهره برداری رسید.
امام پناهی با اشاره به سیاست محرومیت‌زدایی دولت مردمی ایران قوی و تاکیدات استاندار محترم گیلان مبنی بر گسترش فعالیت‌های عمرانی دستگاه ها و بیان خدمات توسعه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ در جهت اجرای عملی جهاد تبیین و خنثی سازی شبهه افکنی دشمنان، اظهار داشت: مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های متولی، حضور میدانی و عمل جهادی در راستای آبادانی مناطق کمتر برخوردار را در سرلوحه کارهای اجرایی خود دارند.
وی افزود: با توجه به گردشگر پذیری رشت و نیاز به حمل ایمن و سریع محصولات کشاورزی، باغی و دامی تولید روستا به بازارهای مصرف، راه‌های روستایی نقش ممتازی در شبکه حمل و نقل شهرستان ایفا کرده و از رتبه بالایی در میان عوامل ایجاد توسعه برخوردار می باشند.
فرماندار رشت ضمن تقدیر از زحمت کشان ناوگان پرتلاش حمل و نقل کشور و تبریک ۲۶ آذرماه روز “حمل و نقل و رانندگان”، بر جایگاه ممتاز آنان در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در مرکز استان همچنین با تبریک یکم دی ماه “روز راهدار”، و تقدیر از همدلی غرورآفرین و اقدامات با ارزش راهداران در گسترش، نگاهداری و باز نگهداشتن شریان های اقتصادی کشور بخصوص در فصل زمستان، اظهار داشت: خدمات راهداران، یکی از مولفه‌های مهم و زیربنایی در رونق و شکوفایی اقتصاد ملی می باشد.

فرماندار رشت با ذکر این مطلب که برنامه ریزی اولیه برای آسفالت این جاده به طول ۳/۵ کیلومتر بوده که با پیگیری نمایندگان شهرستان، مجموعه فرمانداری و اداره کل راهداری افزایش قابل توجهی یافته، اظهار داشت: الحمدلله، امروز عملیات روکش آسفالت راه روستایی رودپشت به نوده واقع در بخش خشکبیجار، با طول ۶۱۰۰ متر و با اعتبار ۸ میلیارد تومانی سازمان راهداری کشور، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از این پروژه با حضور نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان صورت پذیرفت./انتهای پیام

خبرنگار: علیرضا منکوئی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.