×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
همزمان با روز خبرنگار؛ همایش تجلیل از خبرنگاران گیلان با سخنرانی استاندار برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: مراسم استانی روز خبرنگار، هفدهم مردادماه با سخنرانی استاندار گیلان و بخش های متنوع دیگر در رشت برگزار می شود.

به گزارش  گیلان پیام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان، اظهار کرد: امسال در مراسم روز خبرنگار حدود ۵٠٠ نفر از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی استان که از سوی مدیران مسوول نشریات خود معرفی شدند، تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان حوزه رسانه نقش مهمی در انتقال تجربه و علمی سازی این حوزه دارند، افزود: از این رو، بخشی از مراسم روز خبرنگار به تجلیل از چهار پیشکسوت مطبوعات گیلان اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین خانواده چهار نفر از روزنامه نگاران استان که طی یک سال اخیر مرحوم شده اند و سه شهید خبرنگار گیلانی در این مراسم تجلیل می‌شوند.

فاضلی تصریح کرد: به روال چند سال گذشته، یاد و نام شهیدان سیدمحمدرضا ثابت قدم، سیدمحمد اسحاقی و ابوالقاسم اخوان از خبرنگاران گیلانی در مراسم روز خبرنگار امسال با حضور خانواده‌های این شهدای گرانقدر گرامی داشته می‌شود.

وی اضافه کرد: سخنرانی دکتر نجفی، استاندار گیلان و دو تن از اصحاب رسانه استان به نمایندگی از این قشر فرهیخته و اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش های مراسم روز خبرنگار امسال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: همایش استانی روز خبرنگار به همت این اداره کل و همکاری استانداری و خانه مطبوعات گیلان از ساعت ٩ صبح سه شنبه ١٧ مردادماه ٩۶ در تالار ماه عسل واقع در ابتدای جاده رشت به انزلی، روبروی کارخانه پوشش برگزار می‌شود.

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف (سال ١٣٧٧)، روز خبرنگار نامگذاری شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.