×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی رشت

گیلان پیام/از سال گذشته با تلاش مجموعه سازمان،اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر رشت ، سازمان مدیریت حمل و نقل مدیریت بار ومسافر شهرداری توانسته با جذب منابع دولتی و با تعیین سهم پرداخت ۷۵ درصدی برای دولت، از وزارت کشور و سازمان شهرداری ها دهیاری های کشور منابع لازم را دریافت کند و نسبت به ایجاد زیر ساخت های نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهری اقدام نماید.
در این خصوص ۴۴ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت اختصاص داده شده،که با تصویب لایحه پرداخت سهم ۲۵ درصدی شهرداری رشت و افزایش ردیف بودجه مذکور، در خصوص تامین اعتبار منابع مالی، از سوی شورای اسلامی شهر، منابع مورد نیاز توسط شهردار رشت تامین گردید و با پرداخت سهم ۲۵ درصدی شهرداری به اتحادیه اتوبوسرانی های کشور، هم اکنون ۳۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت اضافه خواهد شد.
ساخت ایستگاه های جدید و بهسازی ایستگاه های اتوبوس فعلی نیز با برگزاری فراخوان و تعریف مدل سرمایه گذاری در مرحله اجرا می باشد.
همچنین هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهری نیز همزمان با بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس ها در حال پیگیری است که در آینده بسیار نزدیک خدمات مطلوب و شایسته تری در راستای ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی به شهروندان عزیز ارائه خواهیم نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.