×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بهره برداری از فاز اول مرکز پاسخگویی سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ آبفای گیلان

فاز اول مرکز پاسخگویی سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ این شرکت با حضور مدیرعامل ، معاونین و جمعی از کارکنان به بهره برداری رسید.

به گزارش گیلان پیام ،سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از تمامی عوامل اجرایی پروژه سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۲ که در کوتاهترین زمان ممکن فاز اول آن به بهره برداری رسید افزود: این شرکت در سطح کشور دومین مرکز ۱۵۲۲ و در استان اولین دستگاه اجرایی است که خدمات تلفنی و الکترونیکی ارائه می دهد.

وی با تأکید بر اینکه تجهیز و استقرار نرم افزارها و بهره برداری از آنها ابتدای کار ماست تصریح کرد: تحلیل تماسهای مردمی به ویژه در خصوص کمبود فشار آب و خروجی مرکز ۱۲۲ در تصمیم سازی های کلان شرکت بسیار موثر خواهد بود.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه تاکنون سامانه ۱۲۲ رشت با ۶ خط تلفن و تعداد اپراتور محدود فعالیت می نمود اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز تمام استان تحت پوشش خواهد بود و مدیران و معاونین شرکت در تمامی ساعات از شبانه روز از وضعیت آبرسانی به مردم کل استان مطلع می باشند.

مهندس حسینی در ادامه افزود: در مرکز ۱۵۲۲ خدمات آسان و راحت با مطلوبیت بیشتر از زمان مراجعات حضوری مردم به شرکت ارائه خواهد شد و مردم باید بدانند با راه اندازی مرکز ۱۵۲۲ و ارائه خدمات تلفنی بدون مراجعه به ادارات کار آنها در کمال آرامش انجام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: کاربران مراکز ۱۲۲ و ۱۵۲۲ باید در کمال آرامش و احترام و با دانش فنی خوب نسبت به پاسخ دهی مردم اقدام نمایند و رئیس این مرکز نیز با تحلیل تماسهای مردمی و ارائه آن در تصمیم سازی های کلان شرکت مشارکت نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.