×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه شدگان و کارفرمایان از سرمایه های اجتماعی مهم در جامعه محسوب می گردند .

گیلان پیام/به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای تحقق اهداف تعاملاتی و بهره گیری مناسب از ظرفیت رسانه های محلی در انتشار اخبار و رویدادها و همچنین آگاهی بخشی ، معرفی سازمان و منطقی نمودن انتظارات جامعه هدف و تنویر افکار عمومی و تبیین دغدغه ها و آسیب های ناشی از عدم شناخت شهروندان از کارکردها و ماموریتهای تامین اجتماعی ، نشست مشترکی با حضور پیشکسوتان عرصه مطبوعات استان برگزار گردید .
علی حسین نژاد دراین نشست ضمن تشریح ماهیت عمومی و غیردولتی بودن سازمان و اصل مشاع و بین النسلی آن ، بر تفاوت ویژگیهای مخاطبین سازمان با مجموعه های همگن در بخشهای حمایتی به واسطه حقوق متقابل از بابت پرداخت حق بیمه در سالیان متمادی تاکید و از بیمه شدگان و کارفرمایان به منزله بخش قابل توجهی از سرمایه های اجتماعی در سطح جامعه که نیمی از جمعیت کشور را در بر میگیرند یاد نمود .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود : معتقدیم که تامین اجتماعی به مثابه یک اتاق شیشه ای باید دارای شفافیت بوده و تمامی مسائل آن برای شرکای اجتماعی روشنگری گردد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه انعطاف کم در قوانین سازمان ، اظهار داشت : در عرصه بین المللی تامین اجتماعی ایران را به واسطه تنوع تعهدات و تسهیل در پرداختها سخاوتمندترین تامین اجتماعی دنیا دانسته و شرایط بازنشستگی و نوع برخورداری مخاطبین را ساده تر از بسیاری کشورهای دیگر برشمرد .
علی حسین نژاد یکسان بودن شرایط برای تمام مخاطبان و عدم امکان تغییرات بنیادین در سیستم اطلاعات توسط کاربران را از نقاط قوت این مجموعه دانسته و آنرا اصلی مهم برای صیانت از سوابق و اطلاعات هویتی و پرداختها به مخاطبین برشمرد .
تشریح برخی سوء استفاده ها از تعهدات در بخشهایی همچون مقرری بیمه بیکاری و مستمری ها و تجزیه و تحلیل آثار کاهش شدید نسبت پشتیبانی به عنوان یک شاخص بیمه ای مهم از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود .
در این هم اندیشی برخی موضوعات بیمه ای اصحاب رسانه همچون امکان افزایش سطح دستمزد بالاتر از میزان مقطوع ابلاغی ، بازرسی های کارگاهی از دفاتر نشریات و نگاه حمایتی به مطبوعات محلی از حیث واگذاری آگهی ها و … مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت .
مدیران مسئول روزنامه های گیلان امروز ، نسیم ، معین ، گلچین امروز ، آوای شمال و فضیلت در این نشست حضور داشتند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.