×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
باحضور جمعی از مسئولین؛ مدرسه خیرساز پروفسور «مریم میرزا خانی» در تالش افتتاح شد

گیلان پیام/مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در این آیین باشکوه ضمن تشکر از خیر مدرسه ساز دکتر اسماعیل ابراهیمی گفت: این سازه با زیربنای ۱۸۰ مترمربع در قالب سه کلاس درس، یک کتابخانه و ۲ اتاق به همت خیر نیک اندیش دکتر اسماعیل ابراهیمی و با نظارت و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و تقدیم دانش آموزان این خطه از کشور عزیزمان شد.
مهندس دقیق افزود: این مدرسه دوره دبستانی که در روستای سوست بخش کرگانرود شهرستان تالش قرار دارد، به نام زنده‌یاد پرفسور مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان فقید ایرانی نام‌گذاری شده است.
وی با تشریح خدمات ارزشمند خیرین محترم مدرسه ساز، تصریح نمود: در مجموع ۸۰ مدرسه در ۶ سال گذشته با مشارکت خیرین در شهرستان تالش به بهره‌برداری رسیده است که از این حیث می‌توان تالش را الگویی برای کل کشور دانست. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان اضافه کرد: نگاه دولت مردمی به سیستم حساس آموزشی در کنار خیرین و مسئولین پرتلاش، ویژه است و در این راستا تلاش می‌شود چنین کارهای حسنه‌ای را در سایر نقاط استان گیلان نیز گسترش دهیم.
وی با تجلیل از خدمات چندین ساله سید مرتضی مختاری مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان تالش، اذعان داشت: در آخرین روز مدیریتی ایشان باید از خدمات ارزشمند وی در شهرستان تالش صمیمانه تشکر نمایم.
وی با برشمردن اقدامات ماندگار ایشان در تالش تصریح نمود: حقیقتاً پیگیری ها و خدمات ایشان در زمینه توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی به عنوان باقیات صالحات ماندگار خواهد ماند.
گفتنی است حدود ۳۹ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی در سال تحصیلی جاری در شهرستان تالش به تحصیل می پردازند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.