×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه سلامت آماده عقد قرارداد با ماماهای بخش خصوصی است

گیلان پیام/احمدی افزود: تمام کارشناسان، کارشناسان ارشد و دکترای مامایی دارای پروانه معتبر می‌توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام نموده و سپس برای تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت گیلان مراجعه نمایند.
وی اضافه کرد:پس از ثبت‌نام اولیه، درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل مورد بررسی و در مرحله بعد کارشناسان نظارت به صورت حضوری از مطب آنان بازدید و در صورت تایید ، قرارداد همکاری منعقد می شود تا ماماها به بیمه‌شدگان این اداره کل خدمات‌رسانی نمایند.
رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت گیلان با اشاره به تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی ناباروری گفت: یکی از خدمات مهم سازمان بیمه سلامت ، تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی نابارور ی در سطح کشور است که این کار در راستای سیاستهای جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حال انجام است.
وی افزود: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط سازمان بیمه سلامت در مراکز دولتی پرداخت می شودو تعهدات سازمان در مراکز خصوصی ۷۰ درصد وسهم بیمار ۳۰ درصد تعرفه خصوصی است .
وی یادآور شد: در استان گیلان نیز با بیمارستانهای الزهرا ،پارس و مرکز ناباروری مهر قرارداد منعقد شده است و بیمه شدگان بیمه سلامت می توانند از خدمات لازم در این مراکز بهره مند شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.