×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مسوولیت در نظام اسلامی یعنی پاسخگو بودن در برابر سوالات مردم

گیلان پیام/ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) رشت اظهار کرد: به فرموده مولا علی علیه السلام مسوولیت، طعمه ای در دنیا نیست.
وی با بیان اینکه مسوولیت در نظام اسلامی یعنی پاسخگو بودن در برابر سوالات مردم، افزود: در نظام اسلامی و البته در دولت کنونی و همچنین در لایه‌های مدیریتی آن نیز باید مسوولان‌ و مدیران پاسخگو باشند.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بر تقویت روحیه خدمتگزاری تاکید کرد و گفت: همه باید خود را برای خدمت به مردم و ذینفعان در دوره کنونی آماده کنند.
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به تلاش های رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: پیگیری و ممارست رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح ملی و استانی بسیار زیاد بود و شایسته تقدیر است.
وی بر لزوم تداوم مسیر طی شده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کرد و گفت: دکتر بالو- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز یکی از مسوولان همین دانشگاه بوده و مسیر خدمت به مردم همچنان نیز ادامه دارد.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خاطرنشان کرد: هر فردی که وزیر بهداشت برای ریاست دانشگاه معرفی کند، برای جامعه دانشگاهی پذیرفته شده است و ما وظیفه داریم در کنار خدمتگزاران نظام برای خدمت به مردم باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.