×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری پویش شور عاطفه‌ها به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان

گیلان پیام/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اهداف برگزاری این پویش، گفت: ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان در راستای کمک به تحصیل علم آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیازهای دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید از اهداف این رویداد می باشد.
وی با اشاره به اینکه در استان گیلان بیش از ۱۸ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک ها شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها جهت تأمین نیازهای تحصیلی این عزیزان باشیم.
اهرابی، ادامه داد: مردم خیّر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته حدود ده میلیارد تومان در شور عاطفه ها کمک کردند، که تا کنون امسال با مشارکت این عزیزان بیش از ۵ میلیارد تومان جمع آوری شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، درخصوص روش های مشارکت مردم نوعدوست و خیّرین در این رویداد ملّی عنوان کرد: ضمن اینکه پایگاه های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانی های خیّر و نیکوکار ایجاد شده است، همچنین امکان مشارکت مردم بصورت غیر حضوری و الکترونیکی فراهم گردیده است.
وی، در ادامه از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام(ره) و ۲۳۵ مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیّرین عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری ۰۱۳#۸۸۷۷ و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
اهرابی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و الطاف کریمانه مردم نوع دوست استان گیلان، بتوانیم فرزندان نیازمندمان را در آغازین روزهای سال تحصیلی با گل لبخند رضایت راهی مدارس نماییم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.