×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح دو پارک در راستای وعده افزایش سرانه فضای سبز تا ماه آینده

گیلان پیام/ سید امیر حسین علوی شهردار رشت، امروز پنجشنبه هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ از افتتاح دو پارک در شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: پارک انرژی‌های تجدید‌پذیر در مسکن مهر و فاز دوم بوستان سالار مشکات در محله چمارسرا تا یکماه دیگر به بهره‌برداری خواهند رسید.
شهردار رشت در تشریح بیشتر این مطلب ابراز داشت: برای پارک انرژی‌های تجدید‌پذیر واقع در مسکن مهر معادل ۵ میلیارد ریال و برای فاز دوم بوستان سالار مشکات هم که در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، معادل چهل و پنج میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
سید امیر حسین علوی اولویت شهرداری رشت و یکی از موضوعات مورد مطالبه مردم را بحث افزایش سرانه‌های فضای سبز ذکر کرد و با تشکر از تلاشهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در برخی از مناطق پنجگانه و محلات شهر، درصددیم سازوکاری فراهم گردد تا بوستانهای جدید در محلات مورد نیاز افتتاح گردد.
وی ضمن تاکید نسبت به توسعه فضای سبز در راستای توزیع عادلانه این سرانه در سطح شهر تصریح کرد: پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان دیگر پروژه شهرداری رشت محسوب می‌شود که امیدواریم با بهره‌برداری کامل از آن سرانه فضای سبز شهر رشت به شکل چشمگیری ارتقاء پیدا کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.