×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
در اولین شورای اداری کمیته امداد گیلان تاکید شد : توانمندسازی مددجویان در سال جدید باید با شتاب بیشتری انجام شود

????????????????????????????????????

مدیرکل کمیته امداد گیلان در اولین نشست شورای مدیران این نهاد با اشاره به شعار سال ،  به انسجام ، همکاری و همدلی  بیشتر  امدادگران برای رسیدن به تمام  اهداف و رویکردهای این نهاد و اجرای برنامه ها و خدمت رسانی بیشتر به محرومان تاکید کرد. به گزارش گیلان پیام، علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه باید به رسالت خدمت رسانی به محرومان و اقشار ضعیف به طور کامل جامه عمل پوشانده شود اظهار کرد : سال گذشته علاوه بر همه خدمت رسانی ها و خیر و برکاتی که برای نیازمندان به همراه داشت با فراز و نشیب ها و مشکلاتی  هم روبه رو بودیم که با همدلی و همراهی همه واحدها رفع شد.

وی با اشاره به مددکار محوری در فعالیت ها و رویکردهای حمایتی  کمیته امداد  افزود : آگاهی داشتن و به روز بودن مددکاران امری لازم و اجتناب ناپذیر بوده  و آموزش مددکاران باید مبتنی بر نیاز روز باشد زیرا تنها با آموزش می تواند  نیازهای مددجویان را به موقع شناسایی و اولویت بندی کرد  .

محمدی خلاقیت ونوآوری درکار خدمت رسانی به محرومان را امری ضروری عنوان کرد و گفت : بالا بردن کیفیت خدمت رسانی با بهره گیری از موضوعات و راه کارهای نوین ، سرعت بیشتری به انجام فعالیت ها و رسیدگی به امور نیازمندان می دهد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تاکید بر افزایش اعتماد عمومی در جامعه تصریح کرد : هر چه قدر عملکرد این نهاد انعکاس به موقع و شفاف داشته باشد به دنبال آن اعتماد عمومی افزایش پیدا کرده و مشارکت مردم نیز در جهت رسیدگی به مشکلات خانواده های محروم بالاتر می رود.

وی با بیان اینکه هدف همه امدادگران در کمیته امداد یکی است خاطرنشان کرد : وقتی هدف ، خدمت رسانی و کاهش مشکلات نیازمندان است نتیجه آن واضح و روشن است و همه باید با همدلی و هم افزایی بتوانیم در سال ۹۶ گام های مؤثرتری در راه خدمت به اقشار ضعیف جامعه برداریم .

شایسته ذکر است در جریان برگزاری این نشست هریک از حاضرین به بیان بخشی از عملکرد حوزه کاری خود پرداختند و بر اهتمام هر چه بیشتر خدمت رسانی به نیازمندان تاکید کردند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.