×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان  بانکها برای بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان آماده هستند

استاندار

نشست شورای هماهنگی بانکهای استان به ریاست استاندار گیلان عصر امروز به منظور اجرایی شدن اصلاحیه ی قانون بودجه برای بخشش جرایم دیرکرد و سود وام های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بانک کشاورزی گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام ،دکتر نجفی در این نشست گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای ماده ۲ آئین نامه تبصره ۳۵ قانون بودجه سال جاری ، بدهکاران بانکی که تسهیلات آنها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد در صورت پرداخت اصل بدهی تا پایان اسفند ماه از بخشودگی سود و جرایم آن برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان ، صنعتگران ،دست اندرکاران بخش کشاورزی بویژه گلخانه داران و چایکاران ، خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه و دریافت کنندگان وام مسکن روستایی می توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

دکتر نجفی ادامه داد: لازم است بدهکاران بانکی که زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارند حداکثر قبل از پایان سال به بانکهای عامل مراجعه و نسبت به پرداخت اصل بدهی اقدام کنند تا از مزایای این قانون استفاده نمایند.

استاندار گیلان تأکید کرد: هر شخص فقط برای یک فقره از تسهیلات دریافتی می تواند از این مزایا بهره مند شود.

وی گفت: بر آوردها نشان می دهد حدود ۱۰۰ هزار نفر در گیلان می توانند از این فرصت بسیار خوب که دولت  فراهم کرده بهره ببرند.

وی گفت: حدود ۵۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط مربوط به بدهکاران بانک کشاورزی هستند.

دکتر نجفی افزود: ابلاغیه بانک مرکزی به مدیران عامل بانک های ملی ، صادرات ، تجارت، ملت، سپه ، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات، رفاه و کشاورزی ارسال شده است.

دکتر نجفی با بیان اینکه استفاده از این فرصت بسیار خوب در صورت آمادگی دو طرفه‌ی بانک ها و مشتریان انجام می شود گفت : رسماً اعلام می کنم بانکهای عامل استان، آمادگی کامل برای اجرای تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۵ و دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی را دارند و مردم از این فرصت بهره بگیرند.

وی تأ‌کید کرد همانگونه که بانکهای استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید موفق عمل کردند و آمادگی داشتند در اجرای این ابلاغیه هم آماده هستند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.