×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد: برف روبی و یخ زدایی معابر اصلی به منظور روان سازی تردد همشهریان

شعلی بهارمست گفت: برگزاری سه جلسه هماهنگی ستاد بحران در مجموعه شهرداری پس از اعلام هواشناسی استان مبنی بر بارش برفبه گزارش گیلان پیام ،علی بهارمست در گفت و گویی با اشاره به برگزاری سه جلسه هماهنگی ستاد بحران در مجموعه شهرداری پس از اعلام هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در گیلان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود در این جلسات وظایف سازمانها و مناطق و دستورالعمل ها مرور شد.

وی افزود: فعالیتهای جدیدی که باید مناطق پنجگانه شهرداری در هنگام بارش برف و پاکسازی معابر انجام می دادند  مشخص و ابلاغ شد و در این راستا در کلیه مناطق مجموعه ستادهای بحران فرعی را تشکیل دادیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه مجموعه ماشین آلات در شهرداری رشت به تناسب وسعت مناطق و نوع جغرافیای منطقه تقسیم شد گفت: از ظرفیتهای بخش خصوصی استفاده شد و با پیمانکارانی که با شهرداری رشت طرف قرار داد هستند مذاکره شد و مجموعا تمامی نیروها و مدیران و پیمانکاران از ظهر روز گذشته آماده باش هستند.

وی با اشاره به  اینکه ۱۱۸ دستگاه فعال اعم از لودر, بیل مکانیکی  و…به طور مداوم در شیفتهای مختلف کاری در سطح شهر خدمت رسانی به شهروندان را انجام می دهند تصریح کرد: ان شالله تمام تلاش خود می کنیم تا پایان بارش وضعیت به همین صورت که تمامی معابر اصلی درجه یک شهر رشت باز است ، حفظ شود.

بهارمست گفت: اولویت اول ما  بازگشایی معابر اصلی و مسیرهای شریانی است و بدیهی است که بعد از بازگشایی مسیرهای اصلی به مسیرهای درجه دو خواهیم رفت و خواهش ما از شهروندان این است تا جایی که مقدور است از خارج کردن خودروهای شخصی و نیز پارک انها در خیابانها خود داری کنند تا خدای نکرده اتومبیل های شهروندان دچار آسیب نشود و نیز سبب کندی در خدمت رسانی نشوند.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با تاکید بر  اینکه  مکانهای مهم مانند نانوایی ها، بیمارستانها، پمپ بنزین ها و …شناسایی شدند گفت: در تمام مسیرهای اصلی و نیز مسیرهایی که مکانهای مهم و ضروری در آن مستقر هستند  به تفکیک مسئول مسیر و راننده مشخص شده است و پاکسازی مکانهای مهم تا درب  ورودی مکان در اولویت پاکسازی شهرداری قرار دارد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.