×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
انجام عملیات روکش آسفالت ورودی شهر رشت

گیلان پیام/مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مسیر آزادراه قزوین- رشت و بالعکس به عنوان پرترددترین محور گیلان به ویژه در اوج تردد مسافر از آسفالت ورودی شهر رشت از سوی اداره کل راهداری خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مسیر آزادراه قزوین- رشت و بالعکس به عنوان پرترددترین محور گیلان به ویژه در اوج تردد مسافر از آسفالت ورودی شهر رشت از سوی اداره کل راهداری خبر داد.
فریبرز مرادی افزود: در راستای بهبود وضعیت آسفالت ورودی شهر رشت(جاده تهران) طی تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری رشت عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهر رشت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اجرا می شود.
وی اظهار داشت: پروژه روکش و بهسازی آسفالت ورودی شهر رشت با هدف بهینه سازی عبور و مرور مسیر تردد شهروندان ،افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور مرور انواع وسایل نقلیه اجرا می شود.
مرادی یادآور شد: این پروژه در حوزه شهر و شهرداری بوده و با توجه به تفاهم نامه منقعد شده بین شهرداری و راهداری توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: عملیات ترمیم، بهسازی و روکش مسیر یادشده به طول هفت کیلومتر در ۲ لاین رفت و برگشت (حدفاصل میدان گیل تا چهار راه کانال) انجام خواهد شد.
مرادی با تاکید بر اینکه ورودی شهر رشت با توجه به آمار بالای تردد باید متناسب با شأن و جایگاه شهروندان باشد، اظهار کرد: اجرای طرح های عمرانی و آسفالت با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در ورودی ها و مبادی شهر امری لازم و بسیار ضروری است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ابراز امیدواری کرد که همکاری این اداره کل با شهرداری رشت منجر به ایجاد ورودی مناسب و زیبایی برای این شهر و شهرستان شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.